Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Shoe

Re: Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

ViestiKirjoittaja Shoe » Ke Helmi 27, 2013 20:04

Gintamaan taas vaihteeksi...

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » Ke Maalis 06, 2013 15:48

Jatkan vahvalla Magi-linjalla ja olen jälleen aika täpinöissäni Ao no Exorcistista kiitos viime aikoina ilmestyneiden figujen ja kiinnostavien mangachaptereiden! Kuroko no Basket (edelleen) ja Psycho-Pass viihdyttävät myös.

Gaichi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Gaichi » Ke Maalis 06, 2013 21:32

Vaikken olekkaan suuri Yaoi-fani, niin on tullut katottua parin viikon aikana parit lyhyet Yaoi-sarjat. Mielenkiintoista vaihtelua normi romanssisarjoihin.
MyAnimeList | Blog | Yandere rakastaja <3

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Ke Huhti 17, 2013 00:15

Hadaka Shitsuji: Tämä oli varsinainen löytö! Olen "pelannut" läpi jo kolme routea, enkä osaa vieläkään sanoa, onko tämä parodia. Normaali BL-peli Hadaka Shitsuji ei ole missään nimessä. Ensinnäkin tämä on miehen tekemä ja hän tekee itse pelissä cameo-roolin(?) otakuna, jolla on hovimestarifetissi. Koomisesta alkuvideosta (ihan v*tusti plussaa siitä!) huolimatta peli käsittee paljon asioita, joita pidetää normaalisti sairaina ja jopa ällöttävinä, ja 'true ending' -routeissa meno käy todella sadistiseksi. Kokonaisuus toimii tosi hyvin ja kanssakäynti hovimestareiden kanssa on varsin koukuttavaa.
En minä yleensä kiinny yaoi-pelihahmoihin, mutta Ichinose on rakkaus! Autistinen nättipoika, mutta sen ääni ja tapa puhua...<3 (Niitä harvoja tapauksia, kun en langennut shota-hahmoon...vielä.) Pelin heikkoudeksi siis osoittautuu, ettei siitä juuri löydy vanillaa. Mkäli pelaaja onnistuu kiintymään erityisesti johonkin hahmoon, (stereotypioista ja moe-aspekteista huolimatta) toinen toistaan järkyttävemmän häpäisyn jälkeen alkaa ihan varmasti odottaa, milloin näkisi normaalin seksikohtauksen. Vastaus: ei ikinä. Ja kuitenkin tykkään tästä pelistä.

Aloitin Buck-Tickin kuuntelun ihan alusta. Käyn siis läpi koko tuotannon ihan ensimmäisistä nauhoituksista lähtien. Vastaan on tullut paljon helmiä, joita en ollut aikaisemmin kuullutkaan. Hauskaa vertailtavaa tuo myös, kuinka erilaisilta jotkin kappaleet kuulostivat ilmestyessään, sillä useasta vanhasta kappaleesta olin kuullut vain uudemman, päivitetyn version. On myös hauska seurata Sakurai Atsushin kehitystä laulajana yli 20:n vuoden aikana. Käyn myös sanoitukset läpi suurimmasta osasta kappaleista ja se on avannut niistä lisää kauneutta. Hävettää hieman, kun olin lukioaikoinani missannut esim. "Long-Distance Call" -kappaleen pointin, vaikka se on niin ilmiselvä... :oops:

Takarazuka Revue: Aloin kiinnostua tästä kauniista teatterimuodosta ja hauska kuulla välillä hieman erilaisia naislauluääniä kuin yleensä. :)
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Vile

ViestiKirjoittaja Vile » La Huhti 20, 2013 15:04

Gaichi kirjoitti:Vaikken olekkaan suuri Yaoi-fani, niin on tullut katottua parin viikon aikana parit lyhyet Yaoi-sarjat. Mielenkiintoista vaihtelua normi romanssisarjoihin.

Lopeta ajoissa :D

Ite oon tässä viime aikoina taas alkanu visual noveleita hakkaamaan minkä kerkeää. Rewrite "työn alla" seuraavana kun sain vihdoin toimimaan.

Tristanix

ViestiKirjoittaja Tristanix » La Huhti 20, 2013 16:06

TYPE-MOON:in tuotoksiin oon ollut addiktoitunut jo jonkin aikaa. Tsukihimen sain vastikään pelattua läpi, animen ajattelin katsoa, vaikka paljon pahaa siitä olenkin kuullut. Kagetsu Tohyan ja Melty Bloodin hommailen tässä piakoin ja Fate/hollow ataraxian käännöksen valmistumista odottelen.
Embrace your dreams, and... whatever happens, protect your honor... as SOLDIER!

Meera

ViestiKirjoittaja Meera » Pe Elo 23, 2013 15:16

Hayao Miyazakin animaatioelokuvat <3
Aivan mielettömän ihania :)
Cogito ergo sum.

Mhh, olen erittäin satunnaisaktiivinen.
Vastaa yksärehin, enkä tiettävästi pure yksärien lähettäjiä.:)

Gintoki

ViestiKirjoittaja Gintoki » Pe Elo 23, 2013 15:55

Anime: Shingeki no Kyojinin innostus laantui, vaikka toki seuraankin sarjaa edelleen kahdessa eri mediassa. Mutta Hunter X Hunter on taas tapetilla, kun Kimeeramuurahaiset tekevät tuhojaan ja vastasyntynyt kunkku tuntuu ottaneen oppinsa Kill Billin tanssiklubi-kohtauksesta. Vanhan sydäntä lämmittää kuulla Wataru Takagia taas pitkästä aikaa ihan oikeassa koviksen roolissa. Knucklen lauseet eivät ole kokonaisia, jos niiden perästä puuttuu "KORRRAAA!!".

Ja tietenkin Watamoten animu tykittää kovaa.

Manga: Yuusuke Muratan supersankarikliseitä ja ehkä hitusen itse sankareitakin parodisoiva OnePunch Man saapui hyllyyni, kun kaveri sellaisen Japanista asti mulle kantoi muutaman muun pokkarin kanssa. Ja samat tutut, Assassination Classroom ja Beelzebub. Ylipäänsä Jumpin sarjat.

Pelit ja muu: Läiskin just hiljattain itseni läpi Fate Stay Nightin ja katoin Fate Zeron. Nyt aloitin perään vielä Tsukihimen. Mielipiteistä on paha puhua kun pelitunteja ei ole takana kolmeakaan...
Terveellisen fanituksen rajat ylittänyt OtakuOlento

mussutin

ViestiKirjoittaja mussutin » Ma Syys 09, 2013 18:57

Anime: Shingeki no kyojin on kovassa huudossa, dat feels. Mutta tulee tässä kyllä sellainen aika pöllö olo, kun animessa olisi enää kolme jaksoa jäljellä ja ratkaisua ei vain näy. Joko tämä loppu vedetään kauhealla tahdilla tai tulee toinen kausi. Saanko toivoa sitä toista kautta?
Ja Uminekon katselu pyörähti käytiin eilen ja tykkään. Maria on aika söpis! Ja Lamdadelta.

Manga: Hmm... nyt ei ole tullut paljoa mangaa luettua, mutta Kuroshitsuji, D.Gray-Man ja Arki kovassa huudossa. Tämä muuttuu sitten kuitenkin Traconin jälkeen, kun kouraan nappaisen mukaan conista paljon uutta mangaa...

Muut: Valkosuklaa! Okei, se on ollut aina mun addiktion kohde... tosin Olypoksen sankarit - kirjasarjan kolmasosa Athenen merkki on kyllä kuumaa kamaa! Sekä valokuvaaminen, hymhym.
Tracon 2013 - WAIT MEEE

- scouting legion & armin
- myämyä maria olet niin ihana ja beato kyllä sinäkin
- NIGGA NUGGETS
- dat feels ep 21-22 snk
- you mad maria?
- kanon... what can i say?

ASHE

ViestiKirjoittaja ASHE » To Syys 12, 2013 17:04

Kamisama no Inai Nichiyoubi <3 Yksinkertaisesti rakastan tota animea :3 Ai on niin söpö! Tälläki hetkellä ootan epätoivoisesti sunnuntaita että pääsee katsomaan uuden jakson :>
Isn't it sad, that I'm not here ?

Mukku
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mukku » Ma Syys 16, 2013 21:47

Keräilymielessä Ginga-saagat ovat nyt kovassa huudossa omalla kohdalla, ja saisin kaikki vähäiset rahani laitettua japsi-mangoihin jollen yhtään pidättelisi itseäni. Erityisesti tällä hetkellä etsin sopivan hintaisia obillisia GDW ja GDWO japsimangoja.

NemesisBruticusPrime

ViestiKirjoittaja NemesisBruticusPrime » Ti Loka 08, 2013 18:17

Heh~

Tulen tänne pelottelemaan muita, koska oma addiktio juurikin nyt sattuu olemaan Slenderman~

Slenderman Slenderman, All the children try to run~~
You can achieve anything, if you just want it hard enough.

11037

ViestiKirjoittaja 11037 » Ti Loka 08, 2013 19:46

Super Dangan Ronpa 2: Kaikki hahmot ovat vaan niin mahtavia!

Umineko no naku koro ni: Aloitin taas lukemisen, ehkä pääsen joskus loppuunkin asti.

Mahou Shoujo Madoka Magica: Kaikki jaksot ja molemmat elokuvat katsottu, mutta jäi jotenkin haikea tunne...ehkä kolmas elokuva korjaa asian?

Angel Without Wings

ViestiKirjoittaja Angel Without Wings » Ti Loka 29, 2013 18:04

Dead or Alive 5 Ultimate. Kyseinen pelisarja ollut alaikäisestä pennusta asti lähellä sydäntä ja ostin viikko sitten uusimman osan, jota hakannut joka päivä c':

Lunalina

ViestiKirjoittaja Lunalina » Ke Marras 06, 2013 16:17

No.6
Katsom tällä hetkellä sen sarjan animea ja luen mangaa netistä js ostan fyysisiä pokkareita niiden ilmestyessaä Fantasiapeliin. Tarina on aivan ihana ja "shounen-ai:hin viittava suhde" Nezumin ja Shionin välillä älyttömän hyvin suunniteltu. :D Näköjään olen nykyään jonkinlainen BL-fani.

Fanficit
Olen lukenut niitä aktiivisesti viime keväästä asti ja loppua ei tietääkseni vielä näy. Siinä pystytään jatkamaan kesken jääneitä tarinoita ja fantasioita parituksista. Puzzleshipping, Nezushi, Rimahiko, blindshipping ja Sakura x Syaroan ovat nyt mieleeni.
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”