Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Wildfire

Re: Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

ViestiKirjoittaja Wildfire » Ke Elo 09, 2017 20:09

Wildfire kirjoitti:Hei! Olen 14 -vuotias (täytän tänä vuonna 15) henkilö Kempeleestä. Olen kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista, vaikkei itselläni ole mitään obsessiota animea/mangaa kohtaan, vaikka sitä olenkin katsonut/lukenut. Pidän enimmäkseen piirrosohjelmista, esim. Adventure Time, Gravity Falls ja Steven Universe (ja minulla onkin obsessiota niitä kohtaan... hups), videopelitkin kuuluvat kiinnostuksenkohteisiini (esim. Pokemon). Olisi mukava saada henkilö(itä), jonka(/-iden) kanssa voisi cossata, mennä coneihin ja olla siellä hänen(/heidän) kanssaan (ompelukone ja yhteiset kangasreissut olisi plussaa :'D).

Hyviä animesarjoja:

- Owari no Seraph
- Sword Art Online (tosin jäi noin yhteen/kahteen jaksoon)
- Attack on Titan
- Karneval
(Olen katsonut enemmänkin, en vain ole nähnyt sarjaa kunnolla tai en ole pitänyt siitä)

Hyviä mangoja:

- Tokyo Ghoul (Olisi kiva nähdä myös animena, mutten tahdo spoilata itseltä :'D)
- Puella Magi Madoka Magica (En omista kaikkia osia ;-; )
(+ Lisää mangoja kotona, läjä Attack on Titaneja, joita en ole lukenut :'D + Aloitan Death Noten lukemisen)

Osaan hieman japania, vaikka on ollut tarkoitus oppia kieltä kunnolla. Sushiakin saatan mennä maistamaan jossain näillä main.

Olen energeettinen henkilö, ehkä hieman outoon päin suuntautuva ja pidän huumorista. Jos kiinnostaa, lähetä vain yksityisviestiä, en pure! :D

Vähän uudisteluja:
- Olen ehtinyt täyttää 15 (olen -02 lukumallia)
(- Kempele sijaitsee Pohjois-Pohjanmaalla, jos ette tätä tienneet)
- Olen ehtinyt lukea paljon Death Notea ja rakastanut sitä! :D Pitäisi vielä saada luetuksi kolme viimeistä osaa.
- Minut löytää monista muistakin paikoista, joiden kautta minut voi tavoittaa nimimerkillä henname399 (esim. Tumblr)
*Insert text here*

Gaeryc

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

ViestiKirjoittaja Gaeryc » La Elo 12, 2017 18:44

Gaeryc kirjoitti:Hei, olen 21 vuotias mies Helsingistä ja kuten arvata voit niin otaku kavereita oisin hakemassa. Animea aloin kunnolla katsomaan joskus yläasteella mutta sen aikaisiin kavereihin ei ole tullut pidettyä enää paljoa yhteyttä niin on tullut jäätyä vähän yksin tämän harrastuksen kanssa :? Animea tulee nykyäänkin katottua enemmän tai vähemmän ja mangan kulutus lisääntyi perkeelesti ipadin hommaamisen jälkeen. Japani muutenkin kiinnostanut aina :mrgreen:

http://www.anime-planet.com/users/Gaeryc Tosta listasta löytyypi mitä on tullut kateltua, mangan osalta ei oo yhtä ajantasalla. Aikalailla kaikki genret kyllä menee, vaihdellut paljon vuosien varrella ja fiiliksien mukaan. Ois kiva saada nettijutteluseuraa tai vaikka ihan afk kaveri jostakusta jota jaksaa kiinnostaa mikään japaniin liittyvä, ei haittaa vaikket ois yhtä paljoa katellut sarjoja :P Mulla on mennyt noihin moooonta vuotta. Jossei muuta niin ainakin hyviä sarjoja voin suositella monia 8)

Ottakaa yhteyttä, mä siirryn nyt pommittamaan tähän ketjuun vastanneita :D

Päivitellääs tätä: ikää tullut lisää, nyt ollaan jo yli 25. Animelista siirtynyt bugisesti https://myanimelist.net/profile/Gaeryc tuonne, hemmetti tota dropped ja plan to watch bugia. Harrastuksiin kuuluu nykyään myös gunplat ja muut pienoismallien väsäämiset ja välillä 3D printtailu :3 jostain syystä muovia tulee työstettyä. Edellee liian vähän afk otaku frendejä, sarjojen kattelun ja niistä juttelemisen lisäksi kelpais beybladeeminen, tullut beyblade burst kamoja kiva määrä haalittua niin on jaettavaksi asti. Vanhempia beybladeja kiinnostais kanssa päästä hipelöimään :3

Toneee

ViestiKirjoittaja Toneee » Ma Elo 21, 2017 01:11

Täs tämmöne 00 Imatralta joka ettii seuraa jonka kanssa keskustella animesta ja vaikkapa pelata jotain pelejä. Oon seurannu animea pari vuotta ja sitä tullu katottua around 280 sarjaa. (Laskin saman sarjan eri kaudet tähän). Ota yhteyttä täällä jos seura kelpaa. Steamissa löytää nimellä Toneee ja MAL nimellä Silcer. Lempi animeni on Gosick.
Viimeksi muokannut Toneee, La Syys 02, 2017 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

brunhild

ViestiKirjoittaja brunhild » Ti Elo 22, 2017 18:32

Moi, olen 24-vuotias nainen Turun seudulta.
Haluaisin ystävän/ystäviä jotka ovat myös kiinnostuneet animesta/mangasta/jne. Olisi mukava jutella sarjoista ja peleistä ja piirtää yhdessä fanarttia tai miten nyt ikinä voikaan sarjoja fanittaa : D.

Omia kiinnostuksia ovat
- BL pelit (Pigeon Blood, Omega Vampire...)
- Tales of-pelit (Xillia 2, Zestiria...), Yokai Watch
- Urheilusarjat (Haikyuu, Free, Inazuma Eleven...)
- Tarinoiden kirjoittaminen ja joskus ficcien suunnittelu
- Piirtäminen
Ja onhan niitä muitakin.

Olen positiivinen ja hyväksyn muiden eri näkemykset eli en ala arvostelmaan jos ei pidä samasta sarjasta/hahmosta/parituksesta.
Olisi kiva saada enemmän tästä 'japani' harrastuksesta irti, niin etsin samanhenkisiä uusia tuttuja :). Varsinkin yhdessä pelaaminen ja piirtäminen olisi mukavaa.

Laita yksityisviestiä jos kiinnostaa tutustua! Eikä tarvitse olla Turun suunnilta, ihan netissä juttelukin ois kiva!

Jampuliini

ViestiKirjoittaja Jampuliini » Ke Elo 23, 2017 22:18

Hei,
kirjoitan 15-vuotiaan poikani puolesta.

Hän on persoonallinen, erittäin hyväsydäminen ja erittäin herkkä. Osittain ehkä tästä syystä hän on kärsinyt masennuksesta ja pahasta sosiaalisesta ahdistushäiriöstä jo vuosikausia.

Poika rakastaa animea (erityisesti filosofisesti syvällisemmistä), fantasiaa ja näihin liittyviä pelejä, myös "nörttilautapelejä". Hän on kuitenkin erittäin yksinäinen ja sydän huutaisi ystäviä ja juttuseuraa näiden aiheiden ympärille. Pulmana on tuo paha sosiaalinen ahdistus ja pitkän sairastamisen tuoma huono itsetunto, joiden takia kontaktin ottaminen ja jopa siihen vastaaminen on vaikeaa tai peräti ylivoimaista.

Ihmettelisin, ellei tähän joukkoon mahtuisi samantapaisista vaikeuksista kärsineitä, jotka ymmärtäisivät, miten ikävä tilanne on. Tai sellaisia, jotka ymmärtävät, vaikka eivät olisi kärsineetkään vastaavasta.

Olisiko joillakin rohkeutta yrittää saada poikaa vähän kuorestaan, jonkin valovuoden päästä puhumaan tai peräti tapaamaan vaikka jossakin conissa?

Ota yhteyttä yv:llä minuun (isä), niin annan vaikka yhteystietoja. Tai kysy enemmän (tämä on vähän outo perhe - isäkin on 46-vuotias larppaaja :) )

Turun suunnalla ollaan.

Kiitos!

VallatonTonnikala

ViestiKirjoittaja VallatonTonnikala » Ma Elo 28, 2017 23:06

Terveppä terve kaikille! Olen 26-vuotias genderfluid henkilö Pohjanmaalta ja täällä ollessani en ole oikein tavannut Japani-aiheista kiinnostuneita ihmisiä, niin käännyin foorumin puoleen. Olen innokas Scifi-elokuvien kuluttaja ja pelaan Pokemon Go:ta päivittäin (olen Instinct), joten jos pelikavereita löytyy, niin saa laittaa viestiä!

Muihin kiinnostuksen kohteisiini kuuluu mm.
- Yusuke Muratan kuvittamat sarjat, kuten One Punch Man ja Eyeshield 21.
- Boku no Hero Academia.
- Little Witch Academia.
- Lupin III.
- Disneyn animaatiot.
- Sinätuubapaska ja muut remix-videot.
- Marvelin elokuvat ja supersankarigenre yleensä.
- Tolkienin kirjallisuus ja siitä poikineet filmatisoinnit.

Harrastan tanssimista, cosplaytä ja lenkkeilyä, joiden lisäksi olen myös innokas matkustelija. Heitän usein läppää aiheesta kuin aiheesta, mutta osaan tarvittaessa myös vakavoitua. Jos kissoista ja söpöistä eläimistä puhuminen on lähellä sydäntä, niin minun kanssa niistä voi lörpötellä niin paljon kuin sielu sietää!

viltzu

ViestiKirjoittaja viltzu » To Elo 31, 2017 00:51

Tervehdys!

23vee miespuolinen henkilö Mäntsälästä päin etsii samanhenkistä juttuseuraa. Ei oikein samoja intressejä omistavia löydy kaveripiiristä, niin tulin tänne kokeilemaan.
Olisi siis hauska löytää joku, kenenkä kanssa voisi vaikka maratoonata sarjoja, pelailla tms. Coneissa käynti on kanssa alkanut taas kiinnostamaan, eli ainoastaan vain hyvä seura puuttuu! :D

Luonteeltani olen avoin, rauhallinen, huumorintajuinen, sekä aluksi ehkä vähän ujo ja jäinen, mutta paljastuu minusta se sosiaalinenkin puoli aika nopeasti tutustumisen jälkeen ja tulen mielelläni juttuun eri ihmisten kanssa.
Animen ja tietokonepelien lisäksi mielenkiinnon kohteisiin kuuluu mm. musiikki, kuvataide, sekä luonnossa liikkuminen.

Ota siis yhteyttä jos yhtään heräsi mielenkiinto, niin jatketaan sitten keskustelua vaikkapa fb, steam, ym. :)

Chelva

ViestiKirjoittaja Chelva » Su Syys 10, 2017 09:54

Terve!
Olen 17, melkein 18 vuotias tyttö Pohjanmaalta.
Olen sosiaalinen ja pidän muille ihmisille puhumisesta mutta silti minulta ei löydy paljoa kavereita.
Olen pelannut pelejä melkein koko ikäni mutta tänä vuonna pelaaminen on jäänyt todella vähälle kiinnostuksen ja peliseuran puuttumisen vuoksi.
Pidän myös urheilusta ja crossfit/painojen nosteleminen on lähellä sydäntä.( en kuitenkaan ole mikään lihaskimppu, don't worry!)
Olen alussa ujo ja hiljainen mutta jos puheenaiheita löytyy niin kyllä mä sitten puhunkin.
Mitä olen ihmisiltä kuullut että olen hyvin eläinrakas, huomioon ottava, ymmärtäväinen, hauska, kaksimielinen jne.
En ole ikinä esim käynyt traconissa jne mutta kiinnostus olisi kova!
Saa ottaa yhteyttä!
Jos juttu rupeaa luistamaan niin voidaan jatkaa keskustelua WhatsAppin, Snapchatin ja ehkä myös Facebookin puolella!
:)
Kun sanot bädäpää sun tekee mieli däpädää 8)

EzioTracon2017

ViestiKirjoittaja EzioTracon2017 » Ma Syys 11, 2017 00:52

-

Mfp

ViestiKirjoittaja Mfp » Ke Loka 11, 2017 21:20

Mfp kirjoitti:Moikkelis moi!

Meikä on tossa muutaman viikon päästä 19-vuotta täyttävä nuorimies. Animea oon kattonu pienestä pojasta lähtien (lähinnä kuitenkin niitä lastensarjoja mitä erittäin monet katsoivat), mutta pari vuotta sitten lukion tokalla aloin katsomaan oikein kunnolla kaverin innoittamana. Tällä hetkelle löytyy vaan 1 kaveri, joka katsoo animea niin olisi tosi kivaa löytää joku jonka kanssa jutella animesta/mangasta :) alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan kun ei ketää semmosta henkilöä löydy.

Lempisarjoja:
- Gintama
- Clannad
- Shigatsu wa kimi no uso
- Nagi No Asukara
- Kimi no Na wa
- Phantom: Requiem for the Phantom
- Bakemonogatari
- Re: Zero

Ja mut löytää myös täältä:
https://myanimelist.net/profile/MfP

Muutos tähän eli olen kohta 20v ja vieläkin etsimässä ihmisii jotka ovat kiinnostuneita animesta ja siitä juttelemisesta :) numeron saa kysymällä

ovn95

ViestiKirjoittaja ovn95 » To Loka 12, 2017 00:05

Päivitellääs taas elikkäs olen jo 22v miespuolinen henkilö Paraisilta (Turun läheltä). Hakusessa olisi samanhenkistä kaveriseuraa Turun lähistöltä ja siis ihan tapaamis mielessä. :) Animea on tullut katsottua enemmän/vähemmän tässä noin 4-5 vuotta ja sarjoja on kerääntynyt vähän yli 300 tähän mennessä. Lempisarjoja ovat mm. Kuroko no Basket, Zankyou on Terror ja SAO. Anime ei kuitenkaan vie kaikkea aikaani vaan Personal Trainer opintojen ohessa harrastan myös aktiivisesti monipuolista liikuntaa niin ulkona kuin salin puolella.

Olen luonteeltani tosi rauhallinen ja helposti lähestyttävä. Vähän jopa hiljaisempaa sorttia aluksi. WhatsApp / FB:n saa laittamalla viestiä. :)

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”