Kuka olet

Tämä alue sisältää Anime- ja Mangayhteisö Hidoi RY:n toimintaan liittyvää keskustelua. Tämä korvaa aiemmin käytetyn HidoiBBS:n.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Vanhus

Kuka olet

ViestiKirjoittaja Vanhus » Ti Syys 05, 2006 12:58

Tässä tuli mieleeni tälläinekin topic. Näin vanhemman ikäpolven edustajana olisin kiinnostunut lukemaan minkälaista väkeä liikkuu näillä alueilla. Ei ole tarkoitus mitään henkilötietoja vaan yleistietoja keitä olette. Usein nikistä ei selviä onko kysessä kauniimman sukupuolen edustaja. Kuten olen kertonutkin kysymyksiä hidoista topicissa olen 62 vuotias peikonnnäköinen ukko.

Vanhus

mansi

ViestiKirjoittaja mansi » Ti Syys 05, 2006 22:07

Ah, no laitetaan esittäytyen~
Itse omassa Persoonassani miespuoleinen nuori aka Mikko Lintula, toimin Hidoin hallituksessa yhteyshenkilönä ja asustelen Lempäälässä vielä tämän vuoden verran ja kenties ensivuottakin vielä.
Myös omasta puolestani sinut terveeksi toivotutan Hidoin toimintaan mukaan, wanha polvi on usein myös kestävä polvi. (ainakin titaanituen kanssa)

Ikäni sen sijaan on suuri ja laajeneva kosmos.

Moon Yan

ViestiKirjoittaja Moon Yan » Ke Syys 06, 2006 18:48

Saako tähän kyselyyn osallistua vain Hidoihin kuuluvat..? No, halusitte tai ette, niin kerronpa itsestäni...

Olen 15-vuotias tyttö, joka kulkee usein pää pilvissä haaveillen( ja miettien mistä löytäisi Hatake Kakashin näköisen pojan ^^). Olen yrittänyt kohta vuoden ajan liittyä Hidoihin, mutta aina se johonkin jää... Tänä syksynä varmasti :evil: ! Kaiken kukkuraksi olen ujon puoleinen, joten sekin hidastaa liittymistä.

Vanhus

ViestiKirjoittaja Vanhus » Su Syys 10, 2006 07:23

Moon Yan kirjoitti:Saako tähän kyselyyn osallistua vain Hidoihin kuuluvat..? No, halusitte tai ette, niin kerronpa itsestäni..

Tarkoitukseni ei olliut rajata ketään animeunioniin rekisteriröiyjä käyttäjiä ulkopuolelle. Tuskin animeunoinin forummoderaattorit eivät hyvksyisi kerhojen ulkopuolisikaan. Silloin olisi vaarana muodostua niinsanottuja sisäänpäin lämpiäviä topicceja joista luoja varjelkoon tämän mangan ja animen harrastajista. Minulla oni eräs eräs tunnustus tekemättä, olen nimittäin vain suomen kielen varassa ja olenhakenut torrentteina eräiden saittien suomikäännöksiä. Katsokaahan olen sitä ikäpolvea jossa kansakoulu oli voimissaan ja kouluuudistutus oli vain märkä unelma. Ja ei ollut tietoakaan muista kielistä kuin suomi. Sanottaisiinko että se hiukan rassaa seurata englaniksoja joita minultakin löytyy. Oleen jo pitkään yrittänyt aloitella englannin opiskelua työväenopistossa, mutta se on aina jäänyt kesken joistakin syistä. Tämäkin vuosi meni penkin alle taloudellisten mahdollisuksieni takia, eivät ne työkyvyttömyyseläkkeet veny loputtomiin. Johonkin on vedettävä raja jos aikoo asua ja vieläpä elääkin ja saada lääkkeensä. ja tässä näette minun yhden ongelman jota oln miettinyt, olenko liian lörppö kertoessani asioistani yeisellä foorumilla vai onko se pahasta ajatellen muita lukijoita.

Vanhus

_Tata

ViestiKirjoittaja _Tata » Ti Syys 12, 2006 17:11

Jaa, alueesta en osaa sanoa mitään. Eiköhän kollegat siirtele jos on tarvetta.

Vanhus kirjoitti:Tässä tuli mieleeni tälläinekin topic. Näin vanhemman ikäpolven edustajana olisin kiinnostunut lukemaan minkälaista väkeä liikkuu näillä alueilla. Ei ole tarkoitus mitään henkilötietoja vaan yleistietoja keitä olette. Usein nikistä ei selviä onko kysessä kauniimman sukupuolen edustaja. Kuten olen kertonutkin kysymyksiä hidoista topicissa olen 62 vuotias peikonnnäköinen ukko.

Jaa, kolmekymppinen teekkarinretale. Hidoin jäsenistön keski-ikä on tietääkseni siinä parinkympin tietävissä.

<offtopi>

Vanhus kirjoitti:... jota oln miettinyt, olenko liian lörppö kertoessani asioistani yeisellä foorumilla vai onko se pahasta ajatellen muita lukijoita.

Sehän riippuu ihan millaisen kuvan haluaa rakentaa. Tässä tapauksessa rehellisyys on ehkä parasta vaikka muodostaakin ison rajoitteen. Kuten olet varmaan huomannut, ajattelumaailmoissa on eroa runsaasti eri ikäisten kesken. Jokin vanhemmille suunnattu yhteisö, IRC tai webchat-pohjainen, voisi olla täydellinen ratkaisu tässä tilanteessa mutta tälläisiä ei Suomessa taida olla. Isommassa maailmassa ehkä mutta englannin kielen taitosi aiheuttaa rajoitteita.

Vanhus

ViestiKirjoittaja Vanhus » Ke Syys 13, 2006 16:20

Sehän riippuu ihan millaisen kuvan haluaa rakentaa. Tässä tapauksessa rehellisyys on ehkä parasta vaikka muodostaakin ison rajoitteen. Kuten olet varmaan huomannut, ajattelumaailmoissa on eroa runsaasti eri ikäisten kesken. Jokin vanhemmille suunnattu yhteisö, IRC tai webchat-pohjainen, voisi olla täydellinen ratkaisu tässä tilanteessa mutta tälläisiä ei Suomessa taida olla. Isommassa maailmassa ehkä mutta englannin kielen taitosi aiheuttaa rajoitteita.

Näköjään tämä menee kaksinpuheluksi, mutta eiköhän moderaattoreiden pinna veny senverran. Tuosta kuvasta olen samaa mieltä, mutta silti jännittää toisaalta miten nuoremmat reagoivat tulooni traconiin. Joskus joutuu kysymään itseltään milloin minusta tulee aikuinen iästäni huolimatta. Olen viimeksi ollut turussa finnconissa jossa oli myös animecon. Koska harrastan scifiä ja olen niinsanottu vanha parta niissä piireissä tuli boris heti käsi ojossa tervehtimään että sinuakin näkee vielä.Kun newseissä mainitsin asiasta sain virnuilevan vastauksen että olet vanha poliisin tuttu näköjään.

Vanhus

Fubuki

ViestiKirjoittaja Fubuki » Ke Loka 10, 2007 15:46

Muhaha, herätetäänpäs tämäkin keskustelu eloon ^^

Elikkäs, Fubukina eniten tunnettu 17-vuotias neiti Lempäälästä olen, luonteelta se huoneen hiljainen mutta hullu henkilö. Olen altis jeesusteippiin käärimiselle ja aina halipulainen. Ollut Hidoissa jo muutaman vuoden ja tällä hetkellä Hidoin hallituksen varapuheenjohtaja ^^

/muoks: päivitys 17.5.2009
Varapuheenjohtaja @ Hidoi ry

* Fubuki potkii

Kyynsurma

ViestiKirjoittaja Kyynsurma » Ke Helmi 27, 2008 22:36

Hei kaikki pienet lonekroiset. Olen kyuunsuruma, siviilissä Ville Piirainen. Olen Hidoin Aurinkopuheenjohtaja vuosimallia 2008. Harrastuksiini kuuluu puheenjohtaminen ja rahastonhoitaminen. Okei, myös erilaiset pelit, leikit, musiikin kuuntelu, piirtely (aiemmin enemmän, nykyisin valitettavasti vähemmän), punttisalia sekä etsetera. Yhdistystoiminnassa olen ollut aktiivina mukana vuodesta -05 asti. Aloitin urani mukavasti Hidoin tiedotussetänä ja Herwannan Nykyaikain Teekkarein Animaatioiltamain ensimmäisenä puheenjohtajana. Olen kiva, iloinen ja yli satakiloinen. Minulla on myös kiva vaimo, Suvi.

Naamahärpäkkeeni tunnistaa kaljusta päästä sekä huuli- ja korvakoruista. Vatsani tilalla on kumpu.

Rakastan olla äänessä.

Fubuki

ViestiKirjoittaja Fubuki » La Maalis 01, 2008 20:17

Niin tosiaan, nyt olen itsekin Hidoin hallitusta ja olen siis Hidoin Epäasiallinen emäntä. Lähinnä potkin muita tekemään töitään ja kiljun. :D
Varapuheenjohtaja @ Hidoi ry

* Fubuki potkii

5cent

ViestiKirjoittaja 5cent » Su Maalis 09, 2008 19:22

jees poks, olen osa hallitusta ja olen jäsenvastaava joka pitää huolta pikkuisista lonkeroista
Tampereen anime-ja mangayhteisön Hidoi ry:n jäsenvastaava

Kreivitär Lonkero

"mikä on ärsyttävämpää kuin maksaa lainansa viisisenttisinä?"

Siikakala
Viesti:

ViestiKirjoittaja Siikakala » Ma Huhti 21, 2008 15:06

Joo, olen myös osa hallitusta, ja vastaan tällä hetkellä teknisistä seikoista, niin netissä kuin tapahtumissakin. Kolmisen vuotta viihtynyt ja kivaa on ollut :) Nimikkeeltäni olen vakiosäätäjä, ja nimikkeeni arvoinen kyllä (no-life nörtti siis :o) .... ;)

Mime

Re: Kuka olet

ViestiKirjoittaja Mime » La Loka 11, 2008 15:43

Hidoin jäsen seitsemättä (vai kahdeksatta? ei voi muistaa) vuotta. Tykkään shounenmättösarjoista ja "poikien välisestä ystävyydestä". Fanityttöilen kuitenkin ihan iisisti, eli minua ei tarvitse kiertää viiden metrin päästä tuosta huolimatta. ;) Hidoin tapahtumista suosikkejani ovat lauta-/korttipeli-illat! Olin ennen huisin ujo ja oli vaikea tutustua uusiin ihmisiin, mutta Hidoihin liityttyäni olen onnistunut kartuttamaan sosiaalisia taitojani. ;D Opiskelen kolmatta vuotta käännöstiedettä Tampereen yliopistossa, mutta aika näyttää kuinka kauan...

(muokkaus 5.2.2012)
Viimeksi muokannut Mime, Su Helmi 05, 2012 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Chiina

ViestiKirjoittaja Chiina » To Tammi 08, 2009 19:40

Kukako olen. Olen noviisi, tietosanakirjaksi haukuttu Hidoi jäsen, -09:n rahastonhoitaja ja liikaa kaikkea muuta. Pompin Hidoin tapahtumissa täysin sattumanvaraisesti, mihin vaikuttaa kalenterin tila ja bussikortin tilanne. ^^ Helppo juteltava, vaikkakin heikko kaikessa sosiaalisessa kanssakäymisessä (uhkailu ei ole kanssakäymistä) ^^'.
Otaku, low-class nerd, convention arranger, a diplomat, raver, gamer, fan fiction-lover, tech geek and a student to name a few
Projects ATM:
Tracon 8: Infovastaava
Tampere Kuplii '13: Avustava cosplayvastaava

fixie

ViestiKirjoittaja fixie » La Tammi 10, 2009 20:16

Hei,

Olen fixie ja olen ollut hidoissa jäsenenä nyt kuutisen vuotta. Tällähetkellä olen hallituksen varajäsen ja toimin OTK:ssa.

chiuchan
Viesti:

ViestiKirjoittaja chiuchan » Ke Tammi 28, 2009 20:06

Kun nyt vihdoin sain itseäni niskasta kiinni ja liityin voisin samalla esittäytyäkin. Eli olen siis tälläinen 12-vuotias tyttö täältä Härmälän suunnalta joka ainakin aikoo tulla Maruun teidän kiusaksi x3
Muoks// Niin siis ainakin tänään. Ja olen sitten niitä vielä melko noviisi-otakuja, joten en ole vielä katsonut kovinkaan montaa sarjaa. Olen luonteeltani todella ujo, mutta sitten kun siitä päästään, olen sieni. Todella sieni.
Viimeksi muokannut chiuchan, La Helmi 14, 2009 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
''I see you like sweets.''
''Yes, do you?''
''No, I can't stand them!''
''...what? I don't wanna be rude, but I think you should go away!''

Palaa sivulle “Anime- ja Mangayhteisö Hidoi ry, Tampere”