Kuka olet

Tämä alue sisältää Anime- ja Mangayhteisö Hidoi RY:n toimintaan liittyvää keskustelua. Tämä korvaa aiemmin käytetyn HidoiBBS:n.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

tyttövämpyyri
Viesti:

Re: Kuka olet

ViestiKirjoittaja tyttövämpyyri » To Tammi 29, 2009 22:53

Hei!

Tänne oli hauska löytää viiden vuoden tauon jälkeen uudestaan. Ikää on karttunut sitten sen neljäntoista vuoden jälkeen jolloin viimeksi kävin täällä. Asun edelleen Pirkalassa ja harrastan edelleen aktiivisesti Mangaa ja olenpahan saanut uuden ulottuvuuden Cossauksesta :)
Viimeksi muokannut tyttövämpyyri, Pe Huhti 27, 2012 13:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

WmZ
Viesti:

ViestiKirjoittaja WmZ » Su Elo 16, 2009 20:36

Moi kaikille. Olen Tamperelainen 18-vuotias lukiolaishintti, ja harkitsen tällä hetkellä tähän yhteisöön liittymistä. Animen katselun ja japaniroolipelailun aloitin jo varmaan ala-asteella, ja näiltä alueilta on vuosien varrella jäänyt suosikeiksi animepuolelta esimerkiksi sellaisia sarjoja kuin Monster, .hack//SIGN, Neon Genesis Evangelion, Elfen Lied, ja Madlax, ja japaniroolipeleistä ehdoton suosikkini on Chrono Triggerin vähemmälle suosiolle jäänyt jatko-osa Chrono Cross.
Ja sitten omasta elämästäni sen verran, että lukiossa saan aika keskinkertaisia arvosanoja, ja luonteeltani en ole mikään kauhean ujo tai vetäytyvä. Oikeastaan päinvastoin. Lisäksi olen myös älyttömän pitkä ihminen, mutta joskus nuorena minulle lupailtu 2 metriä ei tullut ikinä täyteen, vaan jäin 195 senttiseksi.
Voitte vaikka lisäillä minua meseen<333, tai ottaa muuten yhteyttä ja kertoa miten uskomattomia kokemuksia olette jäsenmaksuanne vastaan saaneet, niin olen varmasti mukaan. Muuten vain ehkä

lamppu

ViestiKirjoittaja lamppu » Ma Syys 19, 2011 18:58

Terppaleijona.

En mää tiedä mitä mun pitäis itestäni sanoa, kerron aina joko liian vähän tai liian paljon. :I

Olen Lamppu, jäsen vuodesta 2005(tjsp) ja lupaava hikikomorin alku. Asun yksin kahden kissani, Tifan ja Yuffien kanssa. En harrasta mitään kiinnostavaa, olen yksinkertainen ja tylsä.

No sehän meni hyvin ...

Kliseisen suosikki-listan aika! Jeeee. Laitetaan nyt spoilerin taakke ettei vie turhaa tilaa.

Spoiler:
Anime on elämästäni jäänyt vähän taka-alalle kun olen ollut kovin kiinnostunut viimeaikoina lapsuuden ajan piirretyistä, mutta kestosuosikkejani tykkään katsella useaankin otteeseen. Näitä ovat muunmuassa; One Piece, Berserk, Paranoia Agent, Real Drive, Digimon Adventure, Twelve Kingdoms, Dennou Coil, Gankutsuou, Gintama, Kare Kano ja Golden Boy.

Mangaa luenkin sitten enemmän mitä tulee animea katsottua. Suosikki mangojani ovat muunmuassa; One Piece, Yotsuba&!, MARS, Eyeshield21, Nodame Cantabile, Berserk, Azumanga Daioh! ja Chi's Sweet Home. Saatoin kyllä unohtaa tuosta muutaman, mun muistissa ei ole kehumista..

Tykkään toki seurata muitakin sarjoja, joista suurin osa on enemmän tai vähemmän komediaa. Näitä ovat mm. Scrubs, Big Bang Theory, How I Met Your Mother, FRIENDS, Desperate Housewives, Psych, King of the Hill, Futurama, Grey's Anatomy, 70's Show, Star Trek TOS, Robot Chicken .. Rakastan myös lapsuudesta tuttuja vanhoja piirrettyjä. Niitä kun katselen niin varpaani menevät onnesta kiemuralle.

Jaa. Musiikki. QUEEN on ollut läpi elämäni oma henk koht suosikkini, mutta sen rinnalle on päässyt muutama muukin muusikko matkan varrelta. Niitä ovat Rammstein, Nobuo Uematsu, Leevi and the Leavings ja Susumu Hirasawa(plus P-MODEL).

Tykkään piirrellä huvikseni, sama menee valokuvauksen kanssa. En mä oikein mitään muuta sit harrastakaan. :c Viihdyn vallan mainiosti yksin kotosalla, koneella istuen ja sen kanssa leikkien.

Jotkut sanoo et oon kovaääninen kun oikein innostun, mut enmä silti ole pelottava(kai).. En pure, ellei erikseen pyydetä.

Kiitos ja anteeksi.

bbird190
Viesti:

ViestiKirjoittaja bbird190 » La Helmi 04, 2012 21:23

joo...mitäköhän tähän kirjoittaisi. No koitetaan.

Eli liittynyt 2012 alusta kun siirryin eräästä toisesta koulusta TAMK:iin opiskelemaan, mutta ei siitä sen enempää tässä yhteydessä.

Anime/manga osastolla menee yleensä kaiken sorttinen scifi, toiminta ja ehkäpä sitten kokonaan toisessa ääripäässä hömppä tyyliin yotsuba, azumanga daioh ja lovehina.

Tykkään osallistua kaikenlaiseen ohjelmaan, jota on ollutkin tässä jo mukavasti. Saatan olla hiukkasen ujo uusien ihmisten seurassa ettei tartte syödä päätä jos en heti puhu sulle tai moikkaa. Parhaiten muhun saa kontaktia kun juttelee mulle, silloin uskallan kyl takaisin yleensä.

Animen lisäksi katson aikalailla elokuvia laidasta laitaan ja sarjoja, jotka noudattelevat samaa linjaa genreissä kuin animet edellä. Muihin harrastuksiin lukeutuu Iaido, runojen kirjoitus ja kaippa lukemisen voi laittaa tähän kun luen paljon ja laajasti (scifiä, historiaa, filosofiaa yms.)

Toivon saavani paljon uusia ystäviä Hidoissa ja viettäväni hienoa aikaa teidän kanssanne.

Varjostaja

ViestiKirjoittaja Varjostaja » Su Touko 13, 2012 12:13

Jaaha Hidoissa sitä on oltu jo yli puoli vuotta enkä ole edes esitellyt itseäni täällä vielä.

Elikkäs olen Jussi Pesonen 20, kohta 21-vuotias opiskelija ja tulin Nivalasta TAMK:iin opiskelemaan. Nivalassa olin alun perin Kalajokilaakson animeyhdistyksessä, joka on ollut jo jonkin aikaa kuolleena hallituksen kaaduttua.

Mangaan ja animeen tutustuin yläaste aikaan kun kaveri tuli näyttäneeksi minulle televisiosta Dragon ball Z animea. Sen jälkeen hoksasin Dragon ball pokkarin nmr 36 kaupan hyllyllä ja luettuani sen olin jo menetetty tapaus. Paria sataa pokkaria myöhemmin ja Sodankylä vuoden jälkeen eksyin sitten Tampereelle, kävin ensimmäisessä conissani ja hieman ennen sitä (Traconia) minulla tuli mieleen: "Hetkonen, eikös täällä Tampereellakin ole jonkin sortin anime ja mangayhdistys?", vilkaisin nettiä ja löysin Hidoin sivut. Ensimmäinen varsinainen tutustuminen hidoihin tulikin sitten Traconissa, jossa sain Hidoin esitteen ja kävin piirrustuspajalla. Sen jälkeen olenkin käynyt Hidoin tapahtumissa aktiivisesti.
Siinä oli sitten historia.

Joten anime pokkareiden määrä lähentelee varmaan jo kolmea sataa ellei ole jo ylikin ja suurin kiinnostukseni on varmaankin piirtäminen. Manga onkin vaikuttanut suuresti piirrostyyliini ja inspiroinut minua enemmän kuin länsimaiset sarjakuvat.

Manga ja anime mieltymyksiäni en jaksa ruveta pohtimaan, mutta sanotaan vaikka että hyllystä löytyy 42 osaa Dragon ball sarjaa, muutama Yotsuba, Ranma½:aa, kaikki FMA:t ja edelleen kasvava määrä enkun kielistä mangaa.
Varjostaja.Deviantart <-Tuherruksia

verloc

ViestiKirjoittaja verloc » Pe Joulu 14, 2012 13:01

Tervehdys.

Olen 28-vuotias roolipelaaja ja pidän anime-sarjojen ja -leffojen katsomisesta. Oma suosikkisarjani on Ergo Proxy. Muutin hiljattain Tampereelle työn perässä ja nyt voisin tutustua paikallisiin, tehdä uusia ystäviä. Saisiko seuraavaan kerääntymiseen tulla tutustumaan?

-Jussi

Japsu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Japsu » Pe Joulu 14, 2012 13:51

Moikka Jussi!

verloc kirjoitti:Olen 28-vuotias roolipelaaja ja pidän anime-sarjojen ja -leffojen katsomisesta. Oma suosikkisarjani on Ergo Proxy. Muutin hiljattain Tampereelle työn perässä ja nyt voisin tutustua paikallisiin, tehdä uusia ystäviä. Saisiko seuraavaan kerääntymiseen tulla tutustumaan?

Olet lämpimästi tervetullut mukaan Hidoin toimintaan!

Ylihuomenna sunnuntaina 16. joulukuuta alkaen kello 17 pidetään Hidoin ja sisarkerhomme HeNTAin yhteiset pikkujoulut Tampereen teknillisen yliopiston Konetalon saunalla (OPM). Kulkuohjeet löytyvät täältä:

http://hidoi.animeunioni.org/sijainnit/konesauna.html

Tervetuloa tutustumaan!

Terveisin
Santtu "Japsu" Pajukanta
Rahastonhoitaja, Anime- ja mangayhteisö Hidoi ry
japsu ät hidoi.fi

verloc

ViestiKirjoittaja verloc » Pe Joulu 14, 2012 14:32

Siellä nähdään :)

HartmannV3

ViestiKirjoittaja HartmannV3 » To Maalis 21, 2013 00:27

Muutama vuosi sitten Tampereelle muuttanut 20w opiskelija ilmoittautuu! En vain ole kavereita vielä hankkinut, joten liityin Hidoihin pari minuuttia sitten. :D

Asuin ennen Joensuussa ja kuuluin siellä oleviin Jotkuihin. Animea aloitin katsomaan joskus kouluikäisenä, suosikkeinani slice of life, sci-fi sekä vanhahkot sarjat esim. City Hunter, Dirty Pair yms. (Olen myös heikkona Riyoko Ikedan mangoihin :oops: ) Animen ja sci-fin lisäksi pidän kauhusta ja tietenkin peleistä. Olen vasta hiljattain saanut tarpeeksi rohkeutta aloittaa erilaisten lauta- ja roolipelien pelaamisen, mutta peliporukka puuttuu.

Tampere Kuplii-tapahtumassa taidan hengailla loppuviikosta, jos joku tahtoo kaveerata. Tunnistaa voi tummasta tukkapehkosta ja mustasta takista, jossa mahdollisesti pinssejä. :mrgreen:
Oh Edmund, can it be true? That I hold here, in my mortal hand, a nugget of purest green?

fixie

ViestiKirjoittaja fixie » To Maalis 21, 2013 00:47

Hei ja tervetuloa Hidoin jäseneksi :)

Palaa sivulle “Anime- ja Mangayhteisö Hidoi ry, Tampere”